• Αρχική
  • Forum
  • Βοήθεια
  • Ημερολόγιο
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή
Αποστολέας Θέμα: Ηχομονωτικα Υλικα  (Αναγνώστηκε 31509 φορές)
Δεκέμβριος 18, 2012, 07:09:51 μμ
Αρχάριος
*
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2956
Μηνύματα: 7
Kavala
Ρε παιδες εχω μια απορια,κανει δουλεια η ηχομονωση στα αμαξια,οσοι βαλατε ειδατε διαφορα? Και δηλαδη με ποιον τροπο βοηθαει και γιατι την βαζουν,σε ποια σημεια του αμαξιου βαζουν και ποσο κοστιζει ολη η εγκατασταση τελος παντων? συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις μου
Καταγράφηκε
Δεκέμβριος 18, 2012, 10:23:15 μμ
Κάφτης
**
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 2874
Μηνύματα: 314
Ειναι αφρωδες ηχομονωτικο υλικο, μικρου βαρους ομως!

Χρησιμοποιειτε για να σου δωσω να καταλαβεις οπου θα χρειαζοσουν κετσε, με την διαφορα ομως οτι αυτο δεν κραταει υγρασια καθως επισης και οτι η μια του μερια κολλαει βοηθωντας στην εφαρμογη του..

Λογω του οτι εχει μικρο βαρος δεν μπορει να ανικαταστησει προιοντα τυπου dynamat extreme.. Αν δηλαδη θες να σταματισεις την εξωτερικη λαμαρινα τις πορτας απο συντονισμους η να κλεισεις την εσωτερικη για να δημιουργισεις καμπινα δεν σου κανει.

Αφου εχεις εφαρμοσει παντου dynamat exterme τοτε μπορεις απο πανω να βαλεις και ενα φυλλο dynaliner (οπως αλλωστε προτεινει και η dynamat) ετσι ωστε να κανεις το αμαξι σου καλυτερο και απο lexus οσο αφορα την ηχομονωση!
Eγω ψαχνωμαι αρκετο καιρο τωρα να κανω το φοκους ανθρωπινο,γιατι απο ηχομωνοση ειναι λιγακι χαλια το αμαξι και ερχετε πολυς θορυβος μεσα στο αμαξι και απο την μηχανη,αλλα ακομα περισοτερο απο τους τροχους.Τι θα μπορουσα να βαλω ωστε να κοψει ο θορυβος και σε ανθρωπινα λεφτα???????????
Καταγράφηκε
Δεκέμβριος 19, 2012, 12:27:52 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
1) Ηχομονωση για θορυβο μηχανης:
Στον τοιχο που χωριζει την καμπινα απο τον χωρο της μηχανης (firewall) εσωτερικα (απο την μερια της καμπινας) λογικα θα εχει κετσε.. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι συμπληρωσεις οσο ακομα σε παιρνει.


2) Ηχομονωση για θορυβο τροχων:
Οι μπροστα τροχοι δεν μας νοιαζουν καθως ειναι μεσα στον χωρο της μηχανης, οι πισω ομως ειναι μεγαλης σημασιας να ηχομονωθουν, καθως οι πισω θολοι λειτουργουν ακριβως σαν ηχεια τα οποια αναπαραγουν τον θορυβο του δρομου. Αυτο συμβαινει καθως τα απορτισερ, και γενικοτερα η αναρτηση μεταφερουν ολο τον θορυβο που παραγει η ροδα, πανω στον θολο στον οποιο και στηριζονται μετατρεποντας τον σε ενα ηχειο καθως και ο ιδιος ο θολος ειναι ενα μεγαλο κομματι λαμαρινας χωρις ιδιαιτερες νευρωσεις, ευαισθητο στις ταλαντωσεις.

Βγαλε λοιπον το πισω καθισμα και βαλε καποιο προιον τυπου dynamat πανω στους πισω θολους (εσωτερικα απο την μερια της καμπινας φυσικα). Μια, ισως και δυο στρωσεις ωστε να μηδενισεις την ταλαντωση του θολου συνεπως και την αναπαραγωγη θορυβων.
Προαιρετικα, αν σε παιρνει μπορεις να βαλεις και ενα κομματι κετσε. Εγω αν χωραγε θα εβαζα..


3) Ηχομονωση για θορυβο δρομου:
Το πατωμα της καμπινας αλλα και του πορτπαγκαζ ειναι επισης πολυ επιρεπες σε ταλαντωσεις συνεπως και στην αναπαραγωγη των θορυβων του δρομου.
Αν λοιπον η ηχομονωση των πισω θολων δεν ελυσε το προβλημα στον βαθμο που θα ηθελες το επομενο σταδιο ειναι βγαλεις καθισματα-μοκετα και να περασεις καποιο προιον τυπου dynamat ολο το πατωμα, προερετικα και κετσε στη συνεχεια.

4) Ηχομονωση πορτων:
Τελος, ενα κομματι κετσε μεταξυ door panel και της εσωτερικης λαμαρινας της πορτας, σε περιπτωση που δεν υπαρχει ηδη θα ηχομονωσει παρα πολυ καλα και τις πορτες σου...

Οπου λεω κετσε μπορεις να χρησιμοποιησεις και προιοντα σαν το dynaliner προσωπικα ομως δεν νομιζω να υπαρχει κατι καλυτερο απο τον παραδοσιακο κετσε στο θεμα της αποδωσης..

Ολα αυτα ειναι φυσικα πολλες ωρες δουλειας οποτε καλυτερα κανε ενα βημα την φορα μεχρι να μεινεις ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα. Ας πουμε αμα κανεις το 1 και 2 ισως εισαι οκ και δεν χρειαστεις κατι παραπανω...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2012, 12:32:01 μμ by Angelo » Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 19, 2012, 01:34:55 μμ
Καμμένος
***
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 582
Μηνύματα: 2136
Αθήνα
Car Audio Experience Team
Και να συμπληρωσω σε ολα αυτα οτι μεγαλο παραγοντα στον θορυβο της κυλισης των τροχων παιζουν τα ελαστικα μας. Πλεον βαση ευρωπαικης νομοθεσιας αναγραφονται πολλοι παραγοντες σε ταμπελακι στα καινουργια ελαστικα και ενα απο αυτα ειναι και ο θορυβος παραγωγης τους κατα την κυλιση σε συγκεκριμενα χιλιομετρα. Επεισης οσο μεγαλυτερο ειναι το πελμα το ελαστικου τοσο θορυβωδες ειναι.

Και μην ξεχναμε φυσικα και τους Ελληνικους δρομους με την κακη ποιοτητα ασφαλτου οπου συμβαλουν πανω απο 60% στο συνολικο αποτελεσμα. Ποσες φορες οδηγαω σε καινουργιο ασφαλτοστρωμενο δρομο και νομιζω οτι οδηγαω cadillac.....Η μονωση τυπου dynamat κανει απιστευτη δουλεια στον θορυβο αλλα και απιστευτη ζημια στην τσεπη μας!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2012, 01:36:41 μμ by paris team cae » Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 19, 2012, 06:41:10 μμ
Κάφτης
**
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 2874
Μηνύματα: 314
1) Ηχομονωση για θορυβο μηχανης:
Στον τοιχο που χωριζει την καμπινα απο τον χωρο της μηχανης (firewall) εσωτερικα (απο την μερια της καμπινας) λογικα θα εχει κετσε.. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι συμπληρωσεις οσο ακομα σε παιρνει.


2) Ηχομονωση για θορυβο τροχων:

Βγαλε λοιπον το πισω καθισμα και βαλε καποιο προιον τυπου dynamat πανω στους πισω θολους (εσωτερικα απο την μερια της καμπινας φυσικα). Μια, ισως και δυο στρωσεις ωστε να μηδενισεις την ταλαντωση του θολου συνεπως και την αναπαραγωγη θορυβων.
Προαιρετικα, αν σε παιρνει μπορεις να βαλεις και ενα κομματι κετσε. Εγω αν χωραγε θα εβαζα..

4) Ηχομονωση πορτων:
Τελος, ενα κομματι κετσε μεταξυ door panel και της εσωτερικης λαμαρινας της πορτας, σε περιπτωση που δεν υπαρχει ηδη θα ηχομονωσει παρα πολυ καλα και τις πορτες σου...


Στο νο 1
Γενικοτερα το αμαξι ειναι απαραδεκτο απο θεμα ηχομωνωσης,αφου εχει μονο μια απλη μοκετα και απο κατω λαμαρινα.Το εχω λυσει  2-3 φορες ολο και το ξερω το θεμα focus ii.

Νο 2

Εχω φερει απο Γερμανια μερια κατι φυλλα ηχομωνωσης για τους θολους.Ακομα δεν τα εβαλα,οποτε βλεπουμε στο μελον τι θα κανουνε και αυτα

Νο 3
Τι ενοεις οταν λες door panel???
Δεν εχω φτιαξει στο αμαξι μου τετοια πραγματα.Τα midbass,βιδωνουνε επανω σε ανταπτορα που και αυτος με την σειρα του ειναι βιδωμενος επανω στην εργοστασιακη θεση που εχει η πορτα.

Εκτος και αν εναφερεσαι σε αυτοκινητα που εχουνε πανελ πολυεστερικα για 3+ 8ιντσα σε καθε πορτα.
Καταγράφηκε
Δεκέμβριος 19, 2012, 07:13:25 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Door panel ονομαζεται αυτο το συνθετικο κομματι της πορτας που φαινεται μεσα στην καμπινα... Ανεξαρτητα απο το ποσα ηχεια φερει..  :P

Αυτο που βλεπεις παρακατω να ειναι "ξεκρεμασμενο" απο την πορτα και να ακουμπαει στον δρομο.



Μεταξυ αυτου λοιπον και της λαμαρινας πισω του ειναι που μπαινει η μονωση.
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 19, 2012, 07:16:11 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Αν τωρα θες εκτος απο την ηχομονωση της πορτας, να βελτιωσεις και την ηχητικη αποδωση των ηχειων των πορτων πηγαινε στις προηγουμενες σελιδες τυο θεματος, αν θυμαμαι καλα καπου εχει αναλυθει...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2012, 07:18:06 μμ by Angelo » Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 20, 2012, 06:16:42 μμ
Κάφτης
**
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 2874
Μηνύματα: 314
Αν τωρα θες εκτος απο την ηχομονωση της πορτας, να βελτιωσεις και την ηχητικη αποδωση των ηχειων των πορτων πηγαινε στις προηγουμενες σελιδες τυο θεματος, αν θυμαμαι καλα καπου εχει αναλυθει...
Παραπανω εγραψες για door-panel και μπερδευτικα.Αν μου ελεγες ''καπλαμαδες'' θα καταλαβαινα. :)

Οσο για τις εμπρος πορτες του φοκους  μπορεις να τις δεις .


http://s10.postimage.org/uphi97n5l/0065.jpg

http://s10.postimage.org/w8cwe6tq1/0066.jpg

Κατα τον Απρηλιο θα μπει και εξτρα μονωση στις πορτες
Καταγράφηκε
Δεκέμβριος 21, 2012, 01:24:34 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Α, εχεις κανει ωραια δουλιτσα!!

Βαλε και ενα φυλο κετσε πισω απο τον καπλαμα και εγινε Lexus!
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 21, 2012, 08:59:35 μμ
Ηλεκτρονικός
****
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 76
Μηνύματα: 3969
Βασικά, Λάρισα. Περιστασιακά, Γερμανία, Σαλόνικα, Αθήνα.
Τι κάνει ο κετσές πίσω από τον καπλαμά?
Καταγράφηκε

Omnes Audio, Canton Pullman // Steg QM 220.2, Steg QM 240.1 // Kenwood, iPod // Maxxima, Brax E-Cap, Dynamat, Brax eXvibration

http://www.youtube.com/watch?v=aUQ1E5jk6m0&feature=c4-overview&list=UUb0o_x5c5p_JPsC7H8AYfbw
Δεκέμβριος 21, 2012, 09:06:59 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Διακοπες!  ;D

Σοβαρα τωρα, ο κετσες μεταξυ του door panel και της πρωτης λαμαρινας ηχομονωνει πολυ ωραια την πορτα (εχω ακουσει με τα αυτια μου πριν και μετα) και αφου ειναι και περασμενη με Dynamat, δεν θα μπαινει καθολου υγρασια μεσα, οποτε δεν θα εχει κανεναν φοβο μην του αποροφαει υγρασια ο κετσες...

Πολλα αμαξια αλλωστε εχουν απο το εργοστασιο κετσε σε αυτο το σημειο.. Με ζελατινα φυσικα να κλεινει τις τρυπες της πρωτης λαμαρινας..
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 21, 2012, 09:21:41 μμ
Mod @ Street Bass Club(SQ)
Καμμένος
*****
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 1344
Μηνύματα: 2744
Αθήνα
Alarm Engineer
Δεν έχει κανένα νόημα να βάλει κετσε στην ταπετσαρια ,
Το καλύτερο ειναι να περάσει το γνωστό brax και τέλος .
Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 21, 2012, 09:35:57 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Ετσι λες, ε..? Υπαρχουν πολλες γνωμες επι του θεματος και φυσικα πολλα υλικα για να πετυχουμε τους στοχους μας.. Αλλες φορες τους πετυχενουμε στο 100% αλλες φορες ομως με χρηση λαθος υλικων απλα τους προσεγγιζουμε..

Εγω προσωπικα θα χρησιμοποιουσα κετσε γιατι και τσαμπα ειναι, με πεντε ευρω παιρνεις αρκετο υλικο για να κανεις και τις δυο πορτες, και το παιδι αναφερει οτι θελει να μην χαλασει τρελα λευτα για την δουλεια αυτη.
Και επισης εχει το καλο οτι τον συμπιεζει το panel καθως κουμπωνει στην πορτα. Αυτη η ταση λοιπον που υπαρχει καθως ο κετσες σπρωχνει το panel εξαλειφει τους τριγμους του panel 100%.

Υ.Γ. Συγκεκριμενα το Brax δεν το γνωριζω αλλα, ολες αυτες οι παστες, ως κυριο στοχο εχουν την αυξηση του βαρους του σημειου στο οποιο τοποθετουνται, ωστε να μειωσουν τους συντονισμους και τις δονησεις, και οχι τοσο να ηχομονωσουν.. Ουσιαστικα κανουν την δουλεια που κανει το Dynamat οπου ομως δεν μπορει να μπει Dynamat.. Γι' αυτο αλλωστε περνανε πολυ συχνα με τετοια υλικα το πατωμα του αυτοκινητου και τους θολους..
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 21, 2012, 10:22:10 μμ
Mod @ Street Bass Club(SQ)
Καμμένος
*****
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 1344
Μηνύματα: 2744
Αθήνα
Alarm Engineer
η παστα της Brax εχει 25 ευρω το 1,5 κιλο και φτανει ανετα για 2 πορτες , και σκοπος της ειναι η αδρανοποίηση , αρα οταν εχουμε ενα αδρανες υλικο δεν εχουμε και ταλαντωσεις - μηχανικες κινησεις που μπορουν να προκαλεσουν απώλειες και θορύβους .
οσο για τον κετσε σιγουρα δεν εχει 5 ευρω ( εκτος εαν κάτσει η περιπτωση και βρεθει ρελατι) , μπορει να κανει δουλεια αλλα οχι στο βαθμο που θα κανει ενα υλικο που εχει κατασκευαστεί καθαρα γι αυτον τον σκοπο .

Άλλωστε οτι πληρώνεις παίρνεις .




Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 21, 2012, 10:29:44 μμ
Ηλεκτρονικός
****
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 76
Μηνύματα: 3969
Βασικά, Λάρισα. Περιστασιακά, Γερμανία, Σαλόνικα, Αθήνα.
Δεν έχει κανένα νόημα να βάλει κετσε στην ταπετσαρια ,
Το καλύτερο ειναι να περάσει το γνωστό brax και τέλος .

Έχω την ίδια εντύπωση... Μπορεί να είναι απλώς μία ανυπόστατη εντύπωση βέβαια.
Καταγράφηκε

Omnes Audio, Canton Pullman // Steg QM 220.2, Steg QM 240.1 // Kenwood, iPod // Maxxima, Brax E-Cap, Dynamat, Brax eXvibration

http://www.youtube.com/watch?v=aUQ1E5jk6m0&feature=c4-overview&list=UUb0o_x5c5p_JPsC7H8AYfbw
Δεκέμβριος 21, 2012, 11:02:57 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Ρε παιδια, αμα θες να ηχομονωσεις το αμαξι απο τους θορυβους του δρομου.. Γιατι εδω για ηχομονωση απο τους θορυβους του δρομου συζηταμε, τι θα κανει καλυτερη δουλεια?

10mm κετσες που στοχος του ειναι καθαρα η ηχομονωση?
η 2-3m παστα που κυριος στοχος της ειναι η εξαλειψη των ταλαντωσεων??


Δεν εχω κανενα φετιχ με τον κετσε για να τον προτεινω χωρις λογο, αλλα για αυτην την δουλεια πιστευω οτι αυτο ειναι το ζητουμενο υλικο..

Τελος παντων, ας πει την γνωμη του και κανενας αλλος..


Υ.Γ.: Το περασμενο καλοκαιρι αγορασα απο αποθηκη υφασματων, κετσε με 5€ το τ.μ...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2012, 11:10:49 μμ by Angelo » Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 21, 2012, 11:16:04 μμ
Mod @ Street Bass Club(SQ)
Καμμένος
*****
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 1344
Μηνύματα: 2744
Αθήνα
Alarm Engineer
Μισο λεπτο , γιατι καπου το χαμασε το θεμα

Σοβαρα τωρα, ο κετσες μεταξυ του door panel και της πρωτης λαμαρινας ηχομονωνει πολυ ωραια την πορτα

εγω γι αυτο που λες απαντησα  ;)






Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 21, 2012, 11:20:15 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Ναι ρε μαν, σε σχεση με τον δρομο και το εξω περιβαλλον γενικοτερα εννοω...  :)  ;)


Δεν μιλαω για τα ηχεια και τις απωλειες στην αποδωση τους απο τους συντονισμους.!
Σε αυτην την περιπτωση εννοειται οτι ο κετσες δεν κανει δουλεια...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2012, 11:22:25 μμ by Angelo » Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 21, 2012, 11:32:19 μμ
Mod @ Street Bass Club(SQ)
Καμμένος
*****
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 1344
Μηνύματα: 2744
Αθήνα
Alarm Engineer
Για να περασει ο πονοδοντος παιρνουμε νιφλαμολ  - δρα αμεσα
αλλα εαν δεν εχουμε παιρνουμε  ασπιρινη  δρα ποιο αργα .
για να περασει ο πονοκεφαλος παιρνουμε παναντολ - δρα αμεσα
αλλα εαν δεν εχουμε παιρνουμε ασπιρινη δρα ποιο αργα .

Το ενα ειναι ενα ειδικο προιον κατασκευασμενο για συγκεκριμενο σκοπο,
ενω το αλλο γενικο προιον κατασκευασμενο για αρκετες χρησεις με οχι 100% θεραπια .
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2012, 11:34:54 μμ by dimman » Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 21, 2012, 11:52:02 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Οκ, παω πασο... Δεν αλλαξα γνωμη, απλα κουραστηκα!  :P

Για να κλεισω, αλλο πραγμα η ηχομονωση και αλλο πραγμα η εξουδετερωση των ταλαντωσεων και των συντονισμων..
Οι σιγαστηρες των εξατμισεων ηχοαποροφητικα, ινωδη υλικα εχουν.. Δεν εχουν ουτε παστες ουτες Dynamat.. Τα στουντιο ηχογραφησεων στους τοιχους τους επισης..

Αναλογα με το τι θες να κανεις, χρησιμοποιεις τα αντιστοιχα υλικα.. Οντως οι παστες ειναι φοβερες για πανελ και για σημεια με περιεργες καμπυλωσεις και δυσκολη προσβασιμοτητα αλλα πρωτιστως εξυπηρετουν τον σκοπο της εξαλειψης των ταλαντωσεων και οχι της ηχομονωσης, ή ηχητικης απομονωσης του χωρου καλυτερα, γιατι την λεξη ηχομονωση την εχουμε ξεσκισει...
Ηχομονωνουν σε ενα βαθμο παστες και dynamat, δεν λεω, αλλα αυτο ειναι side effect των υλικων αυτων..
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 22, 2012, 01:47:22 μμ
Καμμένος
***
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 582
Μηνύματα: 2136
Αθήνα
Car Audio Experience Team
Ο κετσες ειναι ηχομονωτικο με ηχοαπορροφητικες ιδιοτητες, ενω η παστα ειναι καθαρα για να αδρανοποιει τους συντονισμους των λαμαρινων χαρη στο βαρος του αλλα και στην ακαμψια της μολις στεγνωσει. Και η παστα εχει ενα μικρο βαθμο ηχοαπορροφησης αλλα δεν συγκρινετε σε καμια περιπτωση με τον κετσε αλλα και αλλα ηχοαπορροφητικα οπως το ρικοφον κτλπ. Εγω αν ηθελα να την κανω την πορτα μερσεντες θα εβαζα 1 στρωση dynamat στην εξωτερικη λαμαρινα της πορτας, αλλη μια στην εσωτερικη λαμαρινα δημιουργωντας παραλληλα και καμπινα για το ηχειο και απ εξω θα κολλουσα σε ολη την επιφανεια κετσε η ρικοφον.....δεν νομιζω να ακουγοταν τιποτα μετα!!!
Καταγράφηκε

Δεκέμβριος 22, 2012, 05:32:57 μμ
Κάφτης
**
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2755
Μηνύματα: 214
Ακριβως!
Και στη συγκεκριμενη περιπτωση, αφου το παλικαρι στο focus του, εχει ηδη περασει υλικο τυπου dynamat οπως βλεπουμε στις φωτογραφιες, βαζει ενα φυλο κετσε και τελειωσε η υποθεση, με 5-10€ κοστος!
Καταγράφηκε

Πηγή: Kenwood KDC-352U
Ενισχυτής φωνών: Kenwood KAC-8405
Ενισχυτής Sub: Kenwood KAC-9105D
Φωνές: Alpine SPG-17C2
Subwoofer: Pioneer TS-W309S4
Δεκέμβριος 22, 2012, 05:56:27 μμ
Κάφτης
**
Status: Συνδεδεμένος
ID Number: 2874
Μηνύματα: 314
To μεγαλο κακο στο δικο μου αμαξι,το κανουνε τα λαστιχα κατα κυριο λογο και μετα το μοτερ.
Απο τι πισω μερος ακουγεται ενα εντονο βουητο απο τους τροχους.Εκει πρεπει να κανω κατι ωστε να πεσουνε τα db μεσα στην καμπινα.Οταν ανεβη η θερμοκρασια λιγακι,θα βαλω στους θολους κατι φυλλα ηχομονωσης που εφερα απο γερμανια,αλλα προχθες ενα φιλαρακι,μου ειπε οτι μπορω να στρωσω ολο το πατωμα πισω, με ενα υλικο σαν αυτο που βαζουνε οι υδραυλικοι στις σωληνες.Απο εξω ειναι σαν αλουμινοχαρτο και απο μεσα ειναι σαν βαμβακι.Τι λετε?
Καταγράφηκε
Δεκέμβριος 22, 2012, 07:10:35 μμ
Αρχικάφτης
***
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 1204
Μηνύματα: 984
Και επισης εχει το καλο οτι τον συμπιεζει το panel καθως κουμπωνει στην πορτα. Αυτη η ταση λοιπον που υπαρχει καθως ο κετσες σπρωχνει το panel εξαλειφει τους τριγμους του panel 100%.
συμφωνώ...
η παστα της Brax σκοπος της ειναι η αδρανοποίηση , αρα οταν εχουμε ενα αδρανες υλικο δεν εχουμε και ταλαντωσεις - μηχανικες κινησεις που μπορουν να προκαλεσουν απώλειες και θορύβους .
συμφωνώ...
για να περασει ο πονοκεφαλος παιρνουμε παναντολ - δρα αμεσα
@ρχ!δ!@ κανει...  ;)
Ο κετσες ειναι ηχομονωτικο με ηχοαπορροφητικες ιδιοτητες, ενω η παστα ειναι καθαρα για να αδρανοποιει τους συντονισμους των λαμαρινων χαρη στο βαρος του αλλα και στην ακαμψια της μολις στεγνωσει. Και η παστα εχει ενα μικρο βαθμο ηχοαπορροφησης αλλα δεν συγκρινετε σε καμια περιπτωση με τον κετσε αλλα και αλλα ηχοαπορροφητικα οπως το ρικοφον κτλπ. Εγω αν ηθελα να την κανω την πορτα μερσεντες θα εβαζα 1 στρωση dynamat στην εξωτερικη λαμαρινα της πορτας, αλλη μια στην εσωτερικη λαμαρινα δημιουργωντας παραλληλα και καμπινα για το ηχειο και απ εξω θα κολλουσα σε ολη την επιφανεια κετσε η ρικοφον.....δεν νομιζω να ακουγοταν τιποτα μετα!!!
+100
Καταγράφηκε
Ιανουάριος 11, 2013, 02:59:07 μμ
Αρχάριος
*
Status: Αποσυνδεδεμένος
ID Number: 2974
Μηνύματα: 26
Αθήνα
Ενδιαφέρον θέμα...

Προσωπικά είμαι πεπεισμένος πως αν δεν χτίζεις πάνω σε καλή βάση (ηχομονωμένο περιβάλλον) δε χτίζεις τίποτε (πάνε πάρε ηχεία για το σπίτι).

Οπότε και θα κάνω οπωσδήποτε ηχομόνωση στο Corsa.

Θα κινηθώ σε 2 υλικά: τύπου dynamat (φύλλο αλουμινίου+boutyl) και ελαστομερή τύπου dynaliner. Δε θα ασχοληθώ με κάτι άλλο.

Και τα 2 υλικά είναι κατάλληλα για χρήση σε περιβάλλον αυτοκινήτου καθώς επίσης έχω κάνει έρευνα και έχω βρει πηγές μέσω internet σε καλές τιμές.

Δεν έχω ξεκαθαρίσει απόλυτα που θα έχει την καλύτερη απόδοση το κάθε υλικό όμως... οπότε δε ξέρω και τι ποσότητες θα χρειαστώ.

Λέω να ντύσω το πάτωμα και το firewall με ελαστομερές, τους πίσω θόλους με aloubutyl, τις πόρτες με συνδυασμό των δύο.

Είναι σωστός ο συλλογισμός ή έχω λάθη;
Καταγράφηκε

Pioneer PDH-P77MP | JL Audio XD700/5 | SCANSPEAK Discovery R6.2 | JL Audio 10W3v3-4 (Sealed) |Mogami Audio & Speaker Cable
 

TinyPortal © 2005-2011